Fortsätter "boandet"..

Har nu gått in i vecka 37 av graviditeten, vilket betyder att det är högst fem veckor kvar till bebisankomst ♥ Leo var redan född såhär långt in i hans graviditet! Men jag hoppas den här lille parveln håller sig kvar några veckor till..har en del att styra upp innan:-)

För ett tag sen fick vi våra efterlängtade möbler vi beställt från Internet! Har nu fått iordning på en del av dessa.
Sedan innan hade vi fått soffbordet..



Nu kom äntligen det resterande!

Tv-bänken står nu där sen ska..



Beställde även en hylla som var tänkt till leksaksförvaring i vardagsrummet. Men den blev alldeles för stor och klumpig där så den fick bli till Leos ny rum istället..



Har även köpt en mindre hylla som först var tänkt till klädförvaring i entrén, men kanske att jag kommer använda den som "telefonhylla" i nya hallen istället! Vi får sen var den hamnar när hallen står klar! Nu står den tom och bara väntar på att placeras..




Även i gardinväg känner jag för lite nytt! Leos rum har fått nya gardiner..



Inom kort kommer även vardgsrummet få gardiner. För tillfället är rummet utan då jag tycker fönstrerna är fina i sig med spröjsen. Men har nu insett att något måste upp för att skydda mot solen!
Tyget är beställt men har ännu inte kommit.

Ute i entrén börjar det bli klart. Mina älskade morföräldrar har hjälpts åt och gjort en jättefin dyna till sittbänken. Blev kanonbra..men kanske att jag ska försöka hitta några passande kuddar:-)



Nu fattas bara några lister för att det rummet ska kallas klart:-)

Sakta men säkert känns det som om vi får det hem vi vill ha! Nu när möblerna anlänt och vi pysslar om hemmet mer och mer känns det mycket roligare med detta projekt! Att bo i ett renoveringshus och inte kunna få fint har för mig varit oerhört påfrestande! Nu gör vi klart hallen och toaletten sen blir det bara mys med familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0