Tiden går..

Helt ofattbart vad den sista tiden gått fort! Tror det har att göra med att vi hela tiden har massa projekt så man bara "hänger med"! Går in i vecka 40 av graviditeten imorgon, vilket betyder att det bara är en vecka kvar till BF! Nu kan ju den lill# komma närsom! Längtar ♥

Hade ju som mål att hinna klart hall och toalett på nedre plan innan ankomst. Tyvärr spricker nog den drömmen..om nu inte bebben stannar kvar i tre veckor till, då hinner hallen färdigställas! Men om jag ska vara ärlig vill jag inte ha kvar pyret i magen så länge till.  Hallen får bli klar allt eftersom:-) I dagarna kom vi iallafall ett steg närmare det slutliga resultatet. Kära svärfar och bror hjälptes åt att lägga golv!







Nu ska lister dit sen blir det att kontakta farsgubben för tapetsering. Det momentet gillar jag! Golv och tapeter förändrar ju ett helt rum.-)
Håller även på med "detaljerna" till rummet. Har blandannat köpt vitt tyg till gardiner. Då tapeterna är randiga valde jag ett enfärgat tyg för att det inte ska bli för rörigt:-)

Finns så mycket fint ute i butikerna nu! Hade inte varit några problem att bränna x antal tusen kronor!
Men dessa pengar finns absolut inte, men ett kuddfodral unnade jag mig!



Gillar att blanda in det "marina temat" i mitt hem. I nästan varje rum finns en detalj av mörkblått och vitt randigt:-)
Även när det gäller kläder har jag "navy" stilen. Var på Åhléns idag och handlade den första uppsättningen av syskonmatchning:-)



Då det var riktigt kallt och ruggit ute idag fick jag panik! Har inte haft en tanke på nån overoll till bebben! Tänk OM den kommer till nästa vecka och det fortfarande är kallt..måste ju ha nåt lite varmare! I min tankevärld är det varmt i maj månad och det räcker med en tunnare ziptröja! Men klart den måste ha nåt varmare! Fick lov att springa runt i alla barnklädesbutiker nu på eftermiddagen. Varken Lindex eller Kappahl hade nåt att komma med..de få som fanns var antingen skrikrosa eller fjantigt mönstrade:-) Valde att gå till Åhléns och tack och lov fanns denna marinblåa i rätt storlek. Sätter man en röd eller blå mössa till tycker jag att den passar båda könen!
Hittade självklart nåt till Leo med, en fleecejacka i samma stil. Kan vara skönt att slänga på sig nu innan den riktiga sommaren kommer!

Lillkillens garderob fylls på med jämna mellanrum. Fick hem hans efterlängtade converseskor häromdagen! Så tuffa.-)



Nu hoppas jag på bebisankomst snart så jag får skämma bort det barnet med:-)


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det var inte igår jag var här inne, kul med lite att titta på ;)

Fin overall du köpt, den hade Vilmer förra året, tyckte jättemycket om den =)

Och det blir ju som alltid sååå fint med eran renovering!!! Duktiga Chrille!! =)

Kraaam på Dig!

2010-04-24 @ 20:48:12
Postat av: Jenny

Åhhh! Det blir så fint! snygg syskon matchning också! och pappa/son matchning! Kram Kram

2010-04-28 @ 09:25:48
URL: http://armyonmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0