Första veckan avklarad..

Nu är snart första veckan efter semestern avklarad! Vansinnigt fort har det gått! Har haft något att göra varje dag. Kul att man har så många kompisar som är föräldralediga:-) Har haft två fikabesök här hemma sen varit iväg på två!

Har en känsla av att hösten kommer gå fort. Ska hänga med några tjejor på Öppna Förskolan och Klapp och klang några dagar i veckan, sen går ju Leo på dagis tre dagar i veckan så vi har fullt upp! Kul tycker jag då jag är en person som trivs med mycket planer:-) Riktigt kul att ALLA i min mammagrupp har fått eller kommer få ett till barn! Vi ska gå hemma samma gäng igen! Skitkul:-)

Min lilla Stella kommer vara äldst av de "nya" barnen! Hon känns inte som en bebis längre..nu pratar och skrattar hon mest hela tiden! Idag provade jag även att sätta henne i en barnstol vid fikabordet. Va stor hon kändes då!!




I helgen som va gick vi ut på stan för att kolla in alla raggarbilar som for omkring. Leo var i himmlen!





Han ÄLSKAR alla motorfordon! Speciellt motorcyklar! 

Vi hann även med en glass i Hätte den dagen..





Idag känns det väldigt avlägset att klä Stella enbart i klänning. Lustigt att vädret kan vända så fort! Nu känns det som höst! Regningt och eländigt..

Hoppas helgen bjuder på bättre väder. Crille hade tänkt att greja lite med fasaden på huset här hemma. Vi vill så gärna komma igång med denna nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0