Kämpar vidare:-)

Häromdagen blev baksidan "färdigläktad". Vilket jobb det är med denna panel! Speciellt när grabbarna är tvungna att jobba på höga höjder och under opraktiska förhållanden! Tog typ två dagar att färdigställa denna baksida..





Hade jag inte varit hemma och sett att de verkligen jobbade hade jag nog trott att de mest satt och drack kaffe! Men det var mycket trix med detta så det tog sin lilla tid:-) Men nu är det gjort! Bara lite småfix kvar för att den ska vara HELT klar!
Men kommer nog få dras med byggställningen ett tag till då vi ska försöka hinna lägga tak i höst med..



Föreställer mig hela huset färdigt. Vad fint det kommer bli! Skulle vara fint med röda eller vita blommor i blomlådor framför köksfönstret:-) Kanske får fixa med det till nästa sommar??! Förhoppningsvis! Nu i år har jag inte brytt mig om att pynta huset utvändigt överhuvudtaget. Ser ju ändå ut som ett Pippi Långstrump hus så vad skulle lite blommor göra?!



Nu börjar ju Crille jobba nästa vecka igen..så nu kan han inte vara med och jobba så mycket. Men hoppas bror  min och svärfar har energin och lusten:-)

Hade jag kunnat hjälpa till hade jag gjort det! Men jag har fullt upp att ta hand om två barn! Men lite målning kan jag bidra med:-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser ruskigt bra ut! :)

2010-08-17 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0