Sista semesterdagen..

Efter sex veckor ihop hela familjen börjar semestern närma sig sitt slut..På måndag börjar Crille jobba igen och jag ska då vara själv med de båda barnen! Kommer nog ta ett tag innan man kommer in i sina rutiner med dagislämning och sovstunder:-) Denna vecka när Leo började dagis igen var Crille hemma med Stella när hon sov..hädanefter måste jag ju ta med henne och tima ihop det med hennes vila! Får väl försöka söva henne i vagnen innan..om jag hinner det på morgonen:-) Skulle hon vara vaken när jag lämnar honom får hon följa med in och ligga på golvet när jag hjälper Leo! Blir lättare sen när hon kan sitta själv!

Men som sagt, idag var sista dagen (förutom helgen som kommer). Vi ville hitta på nåt sista mysigt ihop med barnen så vi bestämde oss för Valla i Linköping. Ett billigt och mysigt alternativ:-) Leo han stormtrivdes där! Matade djur och lekte för fullt..

















Upptäckte att det inte fanns några kort på Stellis. Men hon låg i sin vagn och sov under hela tiden vi var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0