Söta snälla Stella:-)

Våran lilla tjej är så ofattbart snäll! Gör väldigt sällan något väsen av sig..knappt när hon är hungrig ens! Hon verkar nöjd med livet helt enkelt:-) Lugn och harmonisk. Nu har hon kommit in i den charmiga åldern då hon börjar vara med mycket mer. Nu kan man få henne att skratta genom att busa och kittla. Så mysigt!





Idag var det dax! Har länge gått och väntat på att få göra en tofs i Stellas hår! Stella har ju haft ganska mycket hår redan sen födseln men det är ju så fjunigt så det har varit svårt att få runt en tofs..men idag trixade jag till en liten variant:-)











Så kul att få göra fina tofsar sen på henne! Ska försöka lära mig att göra inbakade flätor för det tycker jag är så fint! Förhoppningsvis får Stella lika tjockt och fint hår som Leo har. Men hennes hår kommer jag inte klippa lika ofta som hans:-) Häromdagen var jag hos frisören med honom och lät åter igen klippa håret. Under hans 2-åriga liv har han redan hunnit med tio frisörbesök!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Så söt hon blev i tofsen. Jag får nog vänta ett par år till jag kan sätta upp Majas ;)

2010-08-02 @ 07:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0