♥ Alla Hjärtans Dag ♥

Har haft en jättemysig helg, helt utan måsten här hemma! I Lördags åkte jag, Crille och Leo till Mjölby Badhus. Vi har tidigare varit med på babysim här i stan men valde att sluta efter nån termin. Då hade Leo fått vattenvanan och vi visste hur man skulle gå tillväga. Efter att vi slutade där har vi flera gånger pratat om att åka ner på egen hand och bada men vi har aldrig kommit så långt:-) Sen tycker inte jag Tranås badhus är så bra för småbarn. Visst, det finns en barnbassäng, men de kan inte gå själva i den utan måste ha badring hela tiden. Har hört att Mjölby skulle vara bättre så vi begav oss dit. Blev till en början lite besviken, trodde det skulle vara större, sen var barnbassängen upptagen för babysim. Leo var väldigt ledsen till att börja med. Antar att det berodde på ljudnivån och den främmande miljön. Men en kvart senare var han hur våghalsig som helst. Det fanns ett perfekt ställe för barn att leka i. En liten brant där vattnet blev djupare och djupare. Där tillbringade vi den mesta tiden och man kunde se på Leo att han var hur lycklig som helst! Ögonen riktigt lyste. Så kul ♥♥

Det var även skönt för mig att känna mig lite lättare i vattnet:-) Betydligt lättare än i vanliga fall!
Tyvärr fick jag inga kort från dagen..smarta jag tog med mig kameran, men utan att kolla om det fanns laddade batterier..vilket det givetvis inte fanns:-( Typiskt!!!
Efter lite mer än en timmes bad åkte vi mot Mc´Donalds och tog en lunch. Jättemysig familjedag ♥

Även söndagen på denna helg blev lyckad. Då det är Alla Hjärtans Dag blev det extra mycket kärlek:-) Började dagen med att jag och Leo överraskade Crille med lite längre sovmorgon och sen ett paket vid väckningen! Underbara, söta Crille fick en skjorta av oss. Det behövde han! Dock var den lite stor så det blir att byta ner en storlek. Kul att det går åt det hållet för vissa!

Sen åt vi frukost med färska frallor och annat gott. Då var det visst min tur att bli uppvaktad:-) Efter att varit tillsammans i nio år vet vi vad vill ha! Jag fick detta fina paket av mina älsklingar..



Zink i mitt hjärta ♥

Är så glad och lycklig att jag har mina älsklingar Crille och Leo. Killarna i mitt liv:-)



Att vi väntar ett barn till, ett syskon till Leo, känns helt fantastiskt. Ännu mer kärlek ♥



Fick ett jättefint halsband av min vän Cathrin häromdagen. Ett egengjort namnhalsband..


Detta fina har jag alltid på mig nu! Även när Leo är iväg finns han hos mig:-) Ska be henne komplettera en bricka när jag vet vilket litet pyre som bor i magen:-)

Blev ett känslofullt inlägg så här på denna dag!

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

åh vilken mysig helg ni haft!! och fin mage, och fint halsband, och fint zinkhus. Bara beröm som vanligt från min sida ;) Kram och ha en trevlig vecka 30 :)

2010-02-17 @ 15:50:21
URL: http://armyonmyself.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad söt du är:-) Erat hus blir ju kanonfint! Lyckost dig som har en snickare till karl!

2010-02-18 @ 07:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0