En mysdag med Leo ♥

Idag är det Fredag och då har inte Leo dagis. Två dagar i veckan har vi helt tillsammans! Började dagen med att gå upp med tuppen (inte mitt val!) vid sex tiden...Visste att Leo inte var utvilad då men han hade gjort i brallan och då går det ju inte att somna om:-) Så vi gick upp och satte oss framför TV:n och mös. Efter lite frukost i magen blev han trött igen så vi gick och la oss och sov några timmar! Eller jag försökte sova, men bebben i magen har sparkat för fullt sen imorse så det var ingen djup sömn. Fick lov att byta sida flera gånger om:-)

Efter en mysförmiddag gick vi och åt lunch med ännu en hormonell kvinna! Känner många som är gravida nu, kommer bli en vår och sommar med mycket barn och nya kompisar till Leo och det kommande barnet! Kul! Efter lunchen med Sophia gick jag och Leo hem. Hade tänkt att gå till lekparken i vårat kvarter men den bestod mest av snö! Gick inte att komma fram så vi begav oss hem till huset i stället. Där blev det lek på gatan och närliggande områden.
Är såååå trött på snö nu, man är ju så begränsad när det gäller utomhuslek..sen är det jobbigt med alla dessa kläder som ska på (speciellt med en ganska stor mage i vädret), och att ta sig fram med barnvagn är en mardröm..

Det enda som är positivt är att det är väldigt fint! Tog med mig kameran ut när jag och Leo lekte i all snö!











Fasar dock för den den dag då allt blir tö..

Efter en ganska aktiv dag sover nu lillskrutten gott i sin säng. Nu blir det mys med storskrutten istället ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0