Far underhåller son och mor dotter:-)

Igår åkte vi mot Linköping. Planen var att vi först skulle besöka flygvapenmusèet och senare Gamla Linköping och Valla. Väl framme på musèet bestämde jag mig för att ta med Stella på lite shopping istället. Kände att det ligger mig närmare om hjärtat än vad flygplan gör! Så Crille fick ta med sig Leo och jag Stella!

Så killarna kollade in flygplanen..












Vi tjejer kollade in nya höstmodet istället:-) Kommer säkert att komma in fina kläder nu framöver. Har redan börjat lite smått med barnens höstgarderob!

Tanken var att vi skulle åka till Valla efter dessa besök, men Leo var så trött så vi skippade det. Får bli en utflykt framöver istället. Åkte hemåt med ett stopp på nya Burger King i Mjölby. Märkets att det var nytt och ny personal då vi fick vänta typ tio minuter på maten! Grr! Men när maten väl kom smakade den bra!

Stella var på toppenhumör hela dagen och tittade glatt på medan vi andra i familjen smaskade i oss:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0