Familjefest när mormor fyller år!

Igår fyllde min kära mormor 75 år. Då var det firande ute hos henne och morfar på landet. Alla mina tre syskon var på plats så det blev en mycket trevlig tillställning. Kul att träffas allihop, händer ju tyvärr inte så ofta nu förtiden..



Vädret bjöd på strålande sol så det blev mycket "utomhuslek". Mina bröder blev som barn på nytt och tog fram "crossen" och körde runt som galningar. Även Crille hoppade upp en sväng och blev helt lyrisk! Nu ska det tydligen inhandlas en sådan till Leo. Det eller en fyrhjulning:-) Undra om det kommer vara Leo eller pappan som tycker det är roligast!

Min syster Melina bor i Malmö så tyvärr träffas hon inte Leo så ofta. Men när de väl träffas blir det skoj och stim!

Traditionsenligt togs det många kort under dagen. Eftersom det var mormors dag ville jag ha henne, min mamma, jag och lilla Stella på ett kort. Fyra generationer. Coolt:-)



Knäppte även några kort på min lilla familj..









Vi fick en helt underbar eftermiddag/kväll. Leo var skittrött sen på kvällen. Somnade utan några problem:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0