Leo pysslar om sin syster!

Efter sju veckor börjar nu Leo förstå att Stella tillhör familjen. Att han och hon är mamma och pappas barn båda två:-) Han bryr sig mer och mer om henne och är väldigt noga med att hon är med i bilden! Exempelvis när vi sitter och äter är det noga att Stella ska sitta med i sin stol, "Stella sitta". Eller när hon sover i sin vagn säger han till mig "Stella sova". Även Stella gillar sin bror. Smilar upp sig när han kommer och underhåller henne. Mysigt att de funnit varandra:-)




Eftersom jag blir sittandes mycket med Stella blir det ju tyvärr att Leo inte får vara med mig hela tiden. Men min mamma har då köpt en liten docka till honom som blir hans bebis. Nu får han vara med och göra likadant som jag gör med Stella! Och vad han tar efter. Gör precis likadant som mig:-)

För att pappan i huset inte ska misstycka allt för mycket att hans son leker med dockor gjorde vi den till en "killdocka"!






Ska bli så kul att följa dessa små liv i deras utveckling! Kommer ju bli roligare och roligare för dom ju äldre Stella blir. Säkert lite gnabb och tjafs oxå:-)

Kommentarer
Postat av: Sara F

Hihi, vad rolig han är när han snackar och fixar med "Stella"!

2010-06-25 @ 10:03:09
URL: http://mittlararliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0