Lite fynd från Ullared

I söndags begav jag mig tillsammans med Sophia till Ullared. Resan var bestämd sen någon månad tillbaka och jag har längtat så. Tur att hon inte ploppat ut en bebis ännu! Men jag var mentalt förberedd att förlösa henne i bilen. Så gärna ville jag åka:-)
Men någon bebbe blev det inte, bara extremt svullna fötter. Själv gick jag omkring med två stora ringar runt brösten då de var sprängfyllda. Fick lov att pumpa inne på toaletten:-)

Hittade diverse grejer, blandannat en säng till Stella. Har fram tills nu haft henne brevid oss i sängen. Men har saknat att lägga henne på ett eget ställe. Både nattetid och dagtid!

Här är sängen..





Hittade även fina påslakan och matchande spälskydd..



Det fanns lite smått och gott. Dock blev jag lite besviken på klädutbudet. Inga direkta fynd!
Inte heller i inredningsväg fanns det mycket. Men deras lampfötter är både fina och prisvärda så det blev en fot och en skärm..



För några veckor sedan köpte vi en byrå till hallen som snart står klar. Lampan fick stå på den. Måste hitta något mer fint att ha ståendes där..Men vad?? I dagsläget står en ram som egentligen ska upp på väggen! Crille måste bara få tummen ur och sätta upp den! Min kära man har en tendens att resonera "varför göra något idag som man kan göra imorgon!":-)



Hittade även söta skålar till jordgubbar..



Blev en kombinerad shoppingresa / semester för mig. Skönt att få vara lite själv och att få sakna de där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0