Lite pysslande!

Vanligtvis brukar man ju få suget att pyssla inomhus lagom till hösten. Inte sommartid då man är ute mer! Men jag har denna vecka varit jätte sugen på att fixa hemma! Knske beror på det tråkiga vädret..Så nu sitter det gardiner i fönstrerna som har varit utan ett bra tag..

Vardagsrummet..











Hallfönstret har också fått gardin..





Har även inhandlat en fin dekorationskudde till entrèn..



Känns bra när man får mer och mer ordning på huset. Kul att äntligen göra den roliga biten med inredning och piff.







Kommentarer
Postat av: Sophia

Jätte fint!:)

2010-06-20 @ 17:46:24
Postat av: Kritin

Väldigt fina gardiner.

2010-06-20 @ 23:08:45
Postat av: Therese

Jättefina! Har du sytt dom i vardagsrummet själv?

2010-06-21 @ 21:18:22
Postat av: Hanna

Du har en sak för mycket i varje fönster tycker jag, nöj dig med krukorna och lampa så behöver det inte se så trångt och ihoptryckt ut. Bara ett litet tips!

2010-06-22 @ 17:40:32
Postat av: Camilla

Tack för er som tycker gardinerna var fina, Är jättenöjd! Therese, nej jag har inte sytt dom själv..det klarar jag inte av:-)

Hanna?! Enligt mig så ser det inte "ihoptryckt" ut..ser dumt ut utan!

2010-06-22 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0