Tillbaka med lite renoveringsbilder!

De senaste inläggen här på bloggen har visst handlat mest om barnen! Detta beror främst på att de tar upp den mesta tiden just nu, Renoveringen av huset är inte första prioritet! Men nu har jag fått ett ryck igen och vill slutföra det vi påbörjat. Iallafall inomhus. (fasaden utomhus tar ju längre tid..)

Härom veckan blev tapetseringen av hallen klar. Min duktiga pappa har varit här igen! Blev jättefint och vi är så nöjda. Nu fattas lister och lite "piff". Ska även inhandla en liten byrå till att ha telefonen på. Blir kanske ett besök på IKEA i helgen:-)

Här kommer lite före och efter bilder:









Tyvärr är inte badrummet här nere klart så det ser lite tråkigt ut med en provisorisk vägg..





Har gjort en inbyggs bokhylla. Men det fattas dock hyllplan..







Fönstret är bytt..





I detta hörn fanns det tidigare en inbyggd garderob..denna revs och gjorde plats för min fina fåtölj! Brevid ska byrån som ska inhandlas stå. En prefekt "prata i telefon hörna":-)





Fantastiskt roligt att det blir sååå stor skillnad! Nu vill jag bara få ordning på köket så är även hela nedrevåningen klar- Återsår "bara" källaren inomhus:-)




Kommentarer
Postat av: Kinis

Blir kanon som allt annat :)

2010-06-16 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0