En dag i parken som avslutades med stukad fot..

Då det var fint väder ute även idag bestämde jag mig för att ta med Leo ut till en park där man kan mata fåglar och även leka i en lekpark. Allt började bra och vi hade jättemysigt..





Leo fick leka av sig och hade kul. Vi tog sedan en paus i lekande för att fika lite..





När vi fikat klart ville Leo fortsätta att leka i lekparken. Han ville att jag skulle hjälpa honom upp på en "gunghäst"..tog hans hand för att underlätta att gå i snön. Det var fortfarande en del snö på backen och på nåt jävla lustigt vis ramlade jag handlöst! Fattade först inte vad som hände..låg där som en fet padda och kunde knappt ta mig upp! Eftersom jag är gravid i 8.e månaden är jag smidig som ett kylskåp så fick lov att krypa där på backen för att greppa nåt att lyfta mig upp i:-) Började även känna att ena foten värkte..bara den inte är bruten var min första tanke. Men kunde stödja mig på den och började halta hemåt..

Nu sitter jag här och ser hur foten svullnar upp mer och mer..vad ska man göra?? Känns som om den kan vara stukad då det gör ont att gå och när man nuddar det svullna partiet..

Tråkigt att en annars lyckad dag skulle sluta såhär:-( Men, men..det går ju över så småningom! Bara surt att det skulle hända nu när man redan har lite bökigt att ta sig fram och ta på sig skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0