Längtar!!!

Känner att det är så mycket jag längtar efter för tillfället! Till att börja längtar jag efter att någon dag denna vecka kommer mina efterlängtade möbler. (Gjorde en beställning i oktober förra året och först nu ska dom komma...)ÄNTLIGEN!
Sen längtar jag efter helgen då jag och Crille för första gången sen Leos födelse ska få åka bort och bo på hotell själva! Är visserligen med blandade känslor detta, känns lite konstigt att inte ha Leo med oss. Men han och mormor ska ha en mysig fredag och lördag ihop. Sen kommer farmor och farfar och löser av på söndagen. Så han är i trygga händer alla dagarna:-) Vi ska åka till ett hotell vid havet i Falkenberg. Smart nog ligger detta nära Ullared så givetvis blir det ett besök där! LÄNGTAR!
Längtar även efter att våran hall ska bli färdig. Känns inte allt för långt borta nu! Ser fram emot att vårstäda huset när denna är klar. Ska även inhandla nya tyger och sy gardiner till alla fönster. (som jag måste få hjälp med att putsa!) Längtar efter vårstädningen och att få ställa fram utemöblerna!

Satt och kollade på bilder på bloggen från förra årets vår.  Upptäckte att i april förra året är dessa bilder tagna..



Första april är detta kort taget. Känns lite avlägset att om mindre än en månad skulle barnen kunna sitta så här i gröngräset va?! Minns även att denna dag satt vi mammor ute i solen och åt pizza. Längtar efter att kunna sitta ute!!!

Även detta kort är taget i början av april (den 5:e)..Fatta att Leo bara sitter i en kofta och tunn mössa!



För nästan exakt ett år sedan och en månad sen (den 11:e april) grillade vi hos ett par bekanta! Fattar ni, grillade!! LÄNGTAR!!! Minns ni den dagen Kinis och Jeppe?! Det gör jag:-)



Förra årets påskkort såg ut såhär..



Som det känns i dagsläget kommer årets kort få bli inomhus eller sittandes i en snödriva:-)

15:e april 2009 hade vi grillpremiär här hemma på Skogsgatan..



Tänk att få ligga ute i solen, iklädd bara tunna kläder, och njuta av värmen..tror ni att det blir så 25.e april detta år?!





Får verkligen hoppas att denna sol som tittade fram idag tar bort den eländiga snön! Är såååå trött på den nu, LÄNGTAR EFTER VÅREN!!!

Med våren kommer även nytillskottet..givetvis längtar vi alla här hemma efter den lilla krabaten ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Misströsta inte Camilla :) Det kan gå fort.. Nu är det ju iallfall plusgrader...



Å vad segt det går med möblerna. Jag som tänkte beställa därifrån med... Får vök maila och fråga hur lång tid det kommer att ta.



Kram!!



Förresten, nästa vecka någon dag vill vi träffa er! Jag går i skolan på måndagen, men sen är jag ledig. Kan ni nån dag då?

2010-03-08 @ 18:48:38
Postat av: Kinis

Tänk att det var så tidigt vi grillade. Känns väldigt avlägset när man tittar ut nu att man ska kunna grilla så tidigt. Men vi får väl sikta in på det datumet ;) hehe. Då är vi flera runt bordet oxå :)

Ha en underbar helg nu ni två! Och njut bara njut, det behöver ni efter allt renoverande.

Kramar Kristin.

2010-03-08 @ 18:57:32
Postat av: Josefine

Åhhh vilka SMÅ gullungar:) Herregud är det så längesen??? Kommer ihåg att Elliott var helt sjukt ledsen den dagen!! Hoppas vi kan hitta en dag att ses snart!! Kram på dig

2010-03-08 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0