Uppdatering sen sist:-)

Utrivet badrum, lek med kompisar,shopping och plaskande i vattenpölar kan kortfattat beskriva tiden sen förra inlägget! I veckan som var blev jag och Leo bjudna hem till Märta och Hjalmars mamma Elin. Där bjöds det på god lunch! Lyxigt värre att komma bort och få god mat:-) Efter maten blev de stora barnen rastlösa så vi beslöt oss för att gå ut på en promenad..



Gick på en lite längre promenad runt ån. Men ibland glömmer jag bort att jag är ganska långt gånget gravid och inte kan hålla samma tempo som förr! Blir ju inte lättare att gå nu när det är isfläckar lite varsom..det kändes i magen när jag kom hem:-)

I slutet av förra veckan blev vårat badrum på nedre plan utrivet. Rörmokaren var här och "fimpade" alla rör och liknande. Sen gick farfar och bror Daniel loss med rivningsarbetet! Nu ser det inte klokt ut här hemma!!





Hoppas på att detta står klart snart! Då jag "bara" har ca fem veckor till beräknad förlossningsdag har vi press på oss. Känner att det är ett måste att detta står klart innan dess:-)

Men jag litar på mina killar! De jobbar så hårt de kan:-) Farfar tar bara nån paus ibland och busar med Leo till hans förtjusning! Ibland har de även mysiga sagostunder..



I shoppingväg är jag sååååå sugen på en ny vårgarderob både till mig själv och till Leo. Av erfarenhet sen förra året vet jag att många storlekar på vissa kläder tog slut fortare än kvickt så jag har redan gjort en vårbeställning från Lindex:-) Har även lite andra plagg nyköpta som är tänka till våren /sommaren. Hittade en jättefin jacka häromdagen. ÄLSKAR att handla jackor! Denna var relativt billig så jag passade på..



Tänk snart då jag får syskonmatcha mina barn ♥

Dagen bjöd på riktigt tråkigt väder ute..började dagen med att bara segmysa här hemma..Crille spacklade lite och jag och Leo bara mös:-) Men kände att vi behövde komma ut, trots regn, så vi gick till skolgården och plaskade i vattenpölar:-) Krävs inte mycket för att stimulera en liten kille:-)





Skönt på ett sätt med regn då all jäkla snö försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0