Älskade barn!

Har nu snart varit två barnsmamma i en vecka! Än sålänge flyter allt på mycket smidigt, Stella är en riktig A-bebis:-) Hon sover nästan hela nätter (ett litet mål mat och hon somnar om igen) och är bara lite tjurig när maten inte kommer fort nog! Annars verkar hon ganska nöjd med livet utanför magen. Sitter och kikar och är allmänt lugn..
Häromdagen satt hon och Leo och kollade på Pingu. Tror Stella blir lugn av "pinguljuden" då hon är uppväxt med dessa! Leo och jag har ju kollat en del på dessa filmer när hon befann sig i magen':-)







Jag är inte helt säker på att Leo förstår att det är hans syster som anlänt till familjen..men han går omkring och säger "Stella" och sätter in nappen på henne om hon gnyr:-) Hon har även fått en del pussar och kramar av honom! Älskar att ha dom båda hos mig. Sådan lycka att ha två så underbara barn!





För tillfället är Crille pappaledig. Fantastiskt skönt att vara två hemma då det är mycket trixande med två små barn att ta hand om! Måste erkänna att jag är lite nervös för dagen då jag ska vara hemma själv och han ska tillbaka till jobbet..men förhoppningsvis har vi kommit in i mer rutiner då!

Nu sover båda älsklingarna så jag tänkte ta fram chokladkakan från skafferiet och sätta mig framför dumburken  för att varva ner!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Förstår att du é lycklig! Du har en jättefin familj!

KRAM!

2010-05-11 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0