Äntligen!

Ja tyvärr är det ingen bebis som tittat ut.. men jag har äntligen hittat utemöbler till framsidan för ett skapligt pris! Har länge hållt utkik efter ett vitt bord med två tillhörande stolar. Helst skulle det vara stolar med kryss:-) Men de jag kommit över tidigare har kostat lite för mycket för min plånbok så det har inte blivit något köp..Men så fann jag dessa och det blev affär!



De kommer göra sig bättre på framsidan när allt är i sin ordning där..ny panel på huset, nytt köksfönster, ny markis, blommlådor..
Kanske till nästa sommar??

Som sagt, någon bebis har ännu inte tittat ut. Då vi fick Leo fyra veckor för tidigt är detta en situation som är lite konstig för oss..att vänta! Leo kom så hastigt och lustigt att vi knappt fattade vad som hände:-)
Men vi försöker att aktivera oss så tiden inte ska gå så långsamt!
Helgen har varit helt perfekt! Trädgårdsfix hemma på Lördagen som avslutades med grillning ihop med goda vänner. Mycket trevligt! Var bortbjudna till Josefine och Jörgen där alla från min mammagrupp med respektive och barn var. Fullt hus med andra ord. Men mycket roligt att träffa alla!

Leo gjorde sig fin innan..







Söndagseftermiddagen tillbringades uppe hos svärföräldrarna i Blåvik.
Leo trivs som fisken i vattnet där!



Väl hemma igen tog vi fram grillen och stekte på ett par korvar!



Nu får vi se om veckan bjuder på några äventyr. Kanske att vi blir fyra i familjen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0