En snabb uppdatering i bilder:-)

Har fortfarande inte införskaffat någon dator utan får lov att använda en lånedator..så jag hinner inte blogga under dagtid utan bara vid kvällar. Då har man ju oftast massa annat att styra upp! Så bloggen prioriteras inte;-)

Men allt rullar på här hemma! Känns som om dagarna bara flyger fram! Lilla Stella blir ju redan fyra veckor på onsdag!! Och Leo fyller två år om en vecka imorgon! Herregud!!

Har haft aktiviteter inbokade typ varje dag så det är väl därför dagarna går så fort:-)
Under gårdagen gjorde jag och barnen ett besök på landet hos min mormor och morfar. Där finns några traktorer som Leo är överförtjust i..





Med till landet var även min bror Daniels lilla valp! Lilla Ceasar åtta veckor:-)



Skönt att komma ut på landet och släppa barn och djur fria:-)

I dag åkte vi ut till Torpön för lite eftermiddagsfika. Blev varsin räkmacka och en glass..mumsigt men dyrt!



Lite lek för Leo och Crille hann vi med oxå!



Efter nån timme på ön bestämde vi oss för att ta färjan över till Blåvik..Lilla Stella låg och sov hela tiden, även när jag bar in henne i bilen intog hon sovpositionen:-)



Leo däremot var vaken och nyfiken på den stora båten! Han är väldigt intresserad av bilar, båtar, tåg, traktorer och andra större fordon. En riktig liten grabb:-)



Framme i Blåvik blev det ett besök i stugan..



Nu är vi på hemmaplan och det är lugnt och skönt. Leo sover och Stella ligger i Crilles knä och är påväg att somna hon med. Tror jag ska göra likadant snart..(kanske oxå kan få somna i Crilles knä?!)

En sista bild blir det på Leo som gärna leker bebis nu när lillasyster kommit in i bilden:-)



Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0