Mycket pågång!

FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen här på bloggen. Vet att det är jättetråkigt att gå in på en blogg man följer och det är samma gamla inlägg om och om igen:-)

Men för tillfället har jag bara tillgång till Crilles jobbdator då våran är sönder..så det är bara lite kvällstid jag har möjlighet att sitta..Jätttråkigt för en dataälskare som mig!

Men här hemma är det full rulle! Mycket av min tid går givetvis åt barnen. Fullt upp med två små fartfyllda krabater!
Sen håller vi på att färdigställa hallen här hemma. Halva rummet är färdigtapetserat. Så nu kan vi ÄNTLIGEN få upp garderober här hemma. Var iväg igårkväll och inhandlade dessa! Nu återstår bara monteringen..detta är ett ganska stort projekt då det är x antall delar som ska skruvas..hoppas min älskling kan ta tag i detta snarast så jag kan få lite ordning på alla utspridda kläder här hemma!

Det känns som om det ordning som håller på att fixas mest med här hemma nu. Istället för att sitta vid datorn på min "lediga" stund ägnar jag nu denna till allmänt uppstyrande. Sitter för tillfället och rensar bland alla gamla barnkläder och lägger ut på tradera för försäljning! Håller även på med fotoalbum. Alla kort är nu framkallade och det är tid för Stella att få ett "babyalbum".

Med andra ord har jag inte mycket tid till bloggen nu..men jag ska försöka göra ett längre inlägg då möjliheten ges! För er som är intresserade!


Kommentarer
Postat av: .....

Vad har du för alias på Tradera? Tänkte kolla in dina autioner!

2010-05-26 @ 12:02:39
Postat av: Camilla

Säljer Leos "gamla" kläder med namnet milla_102. Kika in:-)

2010-05-26 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0