Stella lär känna sin släkt:-)

Lilltösa har nu blivit 11 dagar gammal.."stora tjejen"! Jag har nämt det flera gånger tidigare men tiden går verkligen sååå fort! De här dagarna som vi har varit hemma med henne har bara sprungit förbi! Husrenoveringen har legat på is..eller lite målning har hunnits med, men någon större aktivitet har det inte varit av förklariga skäl!

Vi håller på att lära känna vårat lilla underverk, än sålänge är hon en riktig "A-bebis"! Beter sig som en bebis brukar göra, sover, äter och bajsar! Hon sover jättebra på nätterna, endast någon enstaka matpaus.

Leo är mer och mer intresserad av Stella. Har nu börjat komma fram till henne för att ge pussar och kramar! Han är också väldigt noga med att flera gånger under dagen upprepa alla i familjen, "mamma, pappa, Leo och Stella".





I dagarna har vi hunnit med att besöka barnens farmor och farfar i stugan i Blåvik. Att Leo trivs där uppe vet vi, men även syster verkar gilla att vara där!

Påklädd och klar för avfärd..





Inger och Per-Olof är riktiga "farmor och farfar" till barnen. De blir väl omhändertagna och är lite bortskämda barnbarn:-)

Lördagen bjöd ju på så fint väder så då passade det vra med vattenlek för lillkillen..



Leo känner dom väl, nu är det lilla Stellas tur att visa vem hon är!

Hon har redan fjäskat in sig i farmors famn..



Även mormor har varit här på besök för mys med Stellis. Men då har inte kameran hunnit fram..

Under söndagen blev det ytterligare ett släktbesök. Då begav vi oss ut på landet till min mormor och morfar. Där fick Leo, till sin stora förtjusning, sitta i traktorn och hälsa på kossorna! Tyvärr hade jag inte kameran i beredskap då..

Men jag fick en stolt "gammelmormor" och "gammelmorfar" på bild med lilltjeja..





Nu har Stella träffat de flesta i sin närmsta släkt!

Efter en lång dag är det skönt att få på sig myskläderna och bara "slappa". Tror jag ska ta med mig lillfisen upp i sängen och gosa lite:-)

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0