Fastnade bland gamla kort..

Suttit framför datorn nu lite ikväll och kollat igenom gamla kort. Tanken var att jag skulle kolla efter kort på Leo när han var liten (till hans album). Men jag har ännu inte kommit så långt, fastnade bland alla renoveringskort istället! HERREGUD vad det sett ut här i huset:-) Crille fick ångest när jag visade honom alla bilder!

Detta var en del av de kort jag hittade.. (lägger även in några efter bilder så ni ser skillnaden!)..

Badrummet..









Så såg det ut då..såhär ser det ut idag..







Även några kort från när Crille och Danne rev hallen hittade jag:-)

































Hittade även kort från det andra vi renoverat..men det får bli i ett annat inlägg. Måste sova nu, imorrn ska det åter igen fixas lite här hemma så jag måste vara pigg och ta hand om barnen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0