Lite nytt till hemmet:-)

Jg fyllde ju år för ett litet tag sedan..fick då lite pengar. Istället för att lägga dom pengarna i den "vanliga" plånboken ville jag unna mig något. Annars är risken att jag inte köper nåt vettigt utan att pengarna går till vanliga utgifter. Sagt och gjort, jag gick ut på stan och köpte mig lite fint!

Det blev en lexingtonstjärna..






"Home" boktäver till bokhyllan..





Passade även på att låta sy upp nya gardiner till sovrummet..






Även huset i fönstret är nytt..



Alltid kul med lite nytt! Har fortfarande kvar en del pengar på presentkort men dom sparar jag vill vårens nyheter. Nu är det ju bara jul i affärerna:-)

Lägger även in en bonusbild på söta Stella som följde med på dop häromdagen. (Leo VÄGRAR vara med på kort så han lyckades jag inte fånga på bild, men han var också jättesöt!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0