Där vuxna blir som barn på nytt:-)

Halva dagen idag tillbringade jag och barnen på busfabriken i Linköping. Som sällskap ( och barnvakt! ) följde min syster och min brors flickvän med. De två var perfekta att ha med eftersom de mer än gärna klättrade upp till rutsckanor och lekte i bollhav:-)







Leo han stormtrivdes där. Provade nog på alla aktiviter och "stationer":-)







Själv gick jag mest omkring med Stellis. Hon är lite för liten för att roa sig på egen hand:-) Men hon verkade trivas med att se alla andra leka!



Både syrran, Lisa och Leo var helt genomsvettiga efter nån timme där inne! Då passade vi på att ta en välbehövlig fikapaus!



Perfekt ställe att fördriva några timmar på. Hemma fixades det lite med huset. Bra fördelning i familjen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0