Leo

Att det händer grejer med Leo nu! Munnen går i ett! Varje dag förvånas jag över hur mycker ord han kan:-) Det gäller även att passa sig för vad man säger, för han snappar upp allt och säger efter! Han har även ett otroligt minne. Kan komma ihåg saker vi gjort för längesedan och saker vi sagt.

Lilla plutten har blivit stor..







Han är oftast ett liten charmtroll den här killen. Men som alla 2-åringar måste han ju trotsa lite.."vill inte" är en vanlig mening här hemma för tillfället:-) Då gäller det att ha tålamod! Han testar mamma och pappa så fort tillfälle ges. Men på dagis är han visst inte alls sån vilket är tur! Där klär han på sig ytterkläderna utan protest. Medan jag är genomsvettig efter den proceduren:-)

Men trots trotsen tycker jag att denna ålder är så rolig. Han uppskattar så lite och kan hänga med på saker och ting. Tillexempel vara bara jag och han och handlade på ICA för ett tag sedan. Målet var att köpa en "Byggare Bob" film till honom. Då fick han själv ta en liten kundvagn och följa med in i butiken och handla sin film. Detta pratade han om i dagar efteråt:-)

Älskade skruttunge..





Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja tiden går alldeles för fort.

Pappa upp i dan ju!

2010-10-26 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0