Liten tjej börjar bli stor!

Nu är lilla Stella snart fem månader! Det är verkligen på barnen man märker hur fort tiden går! Kommer ihåg det som igår när hon kom till världen. Tycker inte det var sålänge sedan men ändå känns det som om hon alltid varit en del av våran lilla familj:-)

Jag tycker det är kul att fota barnen för att senare kunna gå tillbaka och titta på utvecklingen av dom. Som sagt, tiden går fort så det är kul att föreviga tiden när dom var små!










"Tyvärr" har jag bara en vanlig hederlig digitalkamera så fotona blir inte så bra jag skulle vilja. Drömmer om en systemkamera så jag skulle kunna ta klara och fina kort..blir stor skillnad på korten med en sån kamera. Min bror äger en sådan och man märker stor skillnad pa hans och mina kort..VILL HA:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0