Myskväll med nära och kära:-)

Ikväll är Crille borta på 30-årsfest i Boxholm. Kan tänka mig att det är livat när gamla "kärngänget" träffas igen. Kul för dom:-) Själv hade jag trott att jag skulle sitta ensam hemma med barnen men så blev det inte. Blev huset fullt istället:-) Alla mina syskon kom på tacoskväll, även Dannes tjej Lisa och deras STORA hund Ceasar! Vi åt som sagt tacos och tjatade! De hade alla varit ute på fest igår så man fick höra alla historier från gårdagen:-) Måste erkänna att jag kände mig lite gammal där..hade inga smaskiga fyllehistorier att bjuda på:-) Har faktiskt inte varit ute i svängen sen sommare 2009..det var med mammagruppen och vi hade skitkul! Men det var ju dock ett tag sedan..

Jag var också bjuden på 30-årsfesten som Crille är på ikväll. Men valde att stanna hemma eftersom det känns fel att lämna bort barnen. Speciellt Stella som faktiskt inte är så gammal ännu..Leo klarar ju sig väldigt bra själv. Han har faktiskt sovit borta hos farmor och farfar för första gånen för några helger sedan! Hade gått hur bra som helst! Det var första natten jag var borta från honom sedan han föddes..eller vi sov ju på BB två nätter när Stella kom. Så tre nätter borta från varandra på över två år..curling morsa? Kanske det!

Men barnen blev så glada av besöket ikväll! De var egentligen jättetrötta men ingen av dom ville gå och lägga sig sålänge folket var kvar:-)













Har prövat att sätta Stella mer och mer..hon har nästan balansen men klarar inte riktigt av sittläget helt och hållet..






Klockan gick men inget barn ville sova..






Tillslut varavade Leo ner och Melina fick läsa en bok för honom innan läggdax..



Nu sover de iallafall..tänkte göra detsamma snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0