Stella

Är så glad för min lilla tjeja! Hon är så snäll och gör sällan något större väsen av sig:-) Det är bara på nätterna hon har en tendens att vara lite jobbig då det känns som om vaknar hela tiden! Det kan oxå vara så att man själv upplever at det är hela tiden eftersom det bara känns som om man blundat till innan det är dax för nästa flaska. Fast det kan gått fyra timmar..

Men det kunde varit betydligt värre, hon kunde haft kolik och det är jag väldigt tacksam att hon inte har! Tror jag skulle hamnat på psyket då:-) Att inte få sova påverkar mig rätt mycket! Den sista tiden har Crille haft hand om matningen på nätterna, jag kan ha så svårt att somna om ibland efter "ett avbott" i sömnen. Fast jag är nästan vaken varje gång det är tid för mat ändå..

Tur att Leo sover hela nätter så vi bara har ett barn att ta hand om:-) Vet att Stella oxå inom snar framtid kommer sova bättre..ju mer aktiva dom blir på dagarna desto skönare sover dom sen på nätterna:-)

En söt liten tjej är hon iallafall..













Försöker att knäppa en del kort på henne och Leo. Mitt projekt hemma nu är att göra ett "Stella album" och ett "Leo album".  Tanken är att de ska få varsitt album med bara dom i. Som de kan ha med sig hela livet:-) De album jag har här hemma vill jag ju ha kvar. Barnen albumen får dom ta med sig vart dom än tar vägen i det vuxna livet:-) Har även fyndat varsin bok som heter "Boken om mig". Det är något snarlikt "Mitt första år" men med mer plats att skriva ner roliga händelser. Ska skriva ner lite roliga grodor Leo säger eftersom munnen GÅR I ETT på honom för tillfället. Lätt att man glömmer om man inte får ner det på papper:-)










Underbara tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0