Är jag lik mina barn?!

Var hemma hos min mormor och morfar idag. Fikade och barnen trivdes:-) Tycker det är så mysigt att komma ut dit. Har många fina minnen därifrån. De bor idylliskt ute på landet och när vi var små fanns det även djur på gården. Det är dock avvecklat nu. Men mysigt ändå:-) Längtar till sommaren då man kan vara ute. Leo ska få prova på att åka traktor:-)

Men idag höll vi oss inomhus. Min morfar har gjort ett hästjobb och sorterat alla kort i "barn album".  Alla vi fyra syskon har numera varsitt album med kort från våran uppväxt. (kanske ärvt intresset för kort från honom?!)
Fick mig många skratt när jag gick igenom allas album! Herregud vad vi sett ut! Antagligen kommer Leo och Stella säga samma sak om trettio år när de kollar igenom sina album!

Roade mig med att fota några av korten på mig när jag var liten..

































Hårfager har jag iallafall alltid varit! Hoppas barnen får samma tjocka hår. Leo vet jag har både min och Crilles kalufs. Får typ gå till frissan en gång i månaden med honom! Stella tror jag med kommer få en kalufs. Men hennes hår ska jag låta växa:-)

Kommentarer
Postat av: josefine

haha härliga bilder i skön 80-talsanda!:)

2011-02-09 @ 21:41:31
Postat av: Kinis

Så söt och med riktigt tjockt hår :)

2011-02-14 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0