Gud vad jag längtar till våren och sommaren!!

Kan det inte bli vår och sommar snart?? Jag är verkligen inte en vintermänniska. Hatar typ allt som har med vintern att göra:-) Skrapa bilen, inte komma fram med vagnen, kylan, alla kläder som ska på..Ett bestyr helt enkelt!

Näe tacka vet jag våren! En tjockare tröja och ett par skor sen är vi redo att gå till lekparken:-)

Beställde Stellas första skor idag..



Har även provat en söt klänning som Stellis ska ha i sommar..



Nu ser jag fram emot att lägga undan alla overaller och kängor och iställlet få plocka fram sommargarderoben jag inhandlat:-) Och komplettera denna!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Fin klänning på fin tjej. Tittade just på den i hms katalog. Var hittar man de söta skorna? Jessica

2011-02-08 @ 14:07:47
URL: http://www.kaosochkardemumma.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack så mycket! Ja nu börjar de söta klänningarna komma in! Bäst att vara ute i tid så man inte går miste om rätt storlek:-) Skorna beställde jag på Ellos. Finns mycket fint där!

2011-02-08 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0