Kvällarna tillbringas framför datorn:-)

Har lyckats få in så bra rutiner på båda barnen nu! De somnar nästan alltid innan kl 20.00..Stella somnar dock ännu tidigare! Detta innebär att jag har lite tid kvar av dagen för egentid:-) Oftast hamnat jag framför datorn då! Tycker det är kul att "surfa" runt och drömma mig bort bland inredning och kläder! Ibland (titt som tätt!!) blir det att man trycker på "köp nu" knappen! De senaste veckorna har det dimpt ner ett och annat paket:-) Har blandannat handlat ytterkläder för lek till båda barnen..



Är även ute i tid och har inhandlat två (!) vårjackor till Leo. Älskar jackor:-) Stella kommer också få en fin, men den har inte kommit till butiken ännu. Men den är "paxad" till mig:-)



Även mössor är något jag tycker är kul att handla. Blev varsin från Polarn & Pyret. Nästa månad blir det att köpa varsin vindflecce som matchar dessa:-)



När jag inte tillbringar tiden med klädshopping brukar jag fixa med alla mina kort! Har nu äntligen kommit ikapp tidsmässigt så alla kort fram tills idag är framkallade. Även med barnens egna album ligger jag bra till. Alla kort är även där framkallade:-)

Häromveckan kom även två förstoringar hem. Nu hänger båda barnen på väggen här hemma!



Väntar på ännu en förstoing. Denna ska jag försöka klämma in nånstans i huset:-)





Annars rullar dagarna på..har ju tyvärr lite problem med ett öga så har fått tillbringa några dagar på sjukhus:-( Vet ännu inte vad detta beror på..ska på ytterligare en röntgen snart..funderar ganska mycket på vad problemet kan vara..hoppas de hittar ett svar..

Men det bästa är att inte tänka så mycket fram och tillbaka! Bättre att skingra tankarna på barnen och allt som rör dem och givetvis hemmet med all rolig inredning:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0