Loppisfynd:-)

Som jag nämt i tidigare inlägg är det ju en tjej vid namn Jenny som har startat en lokal loppis på facebook. En briljant idé som numera har över 1600 medlemmar!! Jag var bland dom första fem medlemmarna och började sälja av grejer redan då! Har gått riktigt bra för mig så jag har rensat massa här hemma! Kul!

Även om tanken från min sida var att sälja så har jag faktiskt köpt lite med.
Här är några av mina fynd jag gjort..


En kudde från Lexington som passade perfekt i min schäslong! (100kr)



Två muggar från Bruka..(40 kr)



En vattenkanna från Bruka (70 kr)



Har även köpt en leksak till barnen. Fyndade också fyra fina förvaringskorgar som jag ska ha till lekstugan när det är tid att pyssla iordning den!

Som sagt, en mycket uppskattad och bra idé från Jennys sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0