Lite pyssel i hemmet:-)

Har dom senaste dagarna kännt mig sugen på att fixa iordning lite här hemma:-) Då menar jag sånna saker som jag tänkt på ett tag men inte kommit till skott med att fixa! Exempelvis har Stellas nya möbler kommit på plats i hennes rum..



Leo har oxå fått lite nytt i rummet.
Har fått upp en vägghylla som favorit leksaken numera hänger på! (gitarren!)



Beställde även en krysshylla till hans rum oxå (Stella har ju en på sitt rum och den är både snygg, relativt billig och praktisk!)



Gillar dessa vita kryssmöbler väldigt mycket:-)
Hittade en skohylla även till barnens skor..



Sen har jag planer på att  förstora upp några kort på barnen. De kort vi har uppe nu är bara på Leo. Men nu har ju lilla Stella kommit in i familjen så hon måste med få finnas på väggarna:-) Har valt ut vilka kort det ska bli. Får gå till fotografen på måndag och göra en beställning!

Fick upp en liten hylla i hallen idag..på den ska jag nog ha ett fotografi på hela familjen..men än så länge är det ett tomrum i mitten!..



Tycker det är mysigt att gå hemma, tillsammans med Crille och barnen, och fixa och dona! Nu längtar jag efter våren så alla nyheter kommer in i butikerna:-)

Har inte köpt så mycket "pyssel" till hemmet på ett tag. Har ju bara funnits julsaker! Men för ett tag sedan hittade jag dessa fina ljuslyktor..



Är sugen på att åka till IKEA imorrn och kolla in deras utbud och rea. Får se vad mannen i huset tycker om det:-)




Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är så fint allting :)

2011-01-09 @ 19:36:32
Postat av: Kristin

Det är så fint allting :)

Kram

2011-01-09 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0