Båtliv

Nu under smesterttider har det faktiskt blivit en del båtåkande. Bror min har en fin båt som vi har varit ute i en hel del. För någon vecka sidan hade jag med mig bara Leo på en färd. Kapten för dagen var inte ägaren själv utan min andra bror. Han var jätteduktig med att köra! Så duktig att Leo somnade:-)



Fick lov att väcka honom när vi skulle i land på Torpön



Igår var det dax för ytterligare en bårfärd. Då var både jag och Crille med.



Åkte ut till en ö för bad och fiske:-) Fick dock ingen fisk, var för Leos skulle som spö`t kom fram. Han var sååå stolt när han fick stå brevid sina morbröder och meta. Han skulle promt vara utan tröja "vill ha som Danne och David"..







Det blev en jätte härlig kväll med roligt sällskap!








Förhoppningsvis kommer vi ut på mer turer innan sommaren är slut. Tycker det är mysigt att bara åka ut sen se vart båten tar oss:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0