Semester tripp:-)

Har varit iväg på en liten tripp till Halstahammar. Med oss hade vi Crlles föräldrar och bror med familj. Mycket trevligt! Var där förra året med så visste att det det var bra! Perfekt till barnen, lekparker och pooler! Leo var som vanligt ingen badkruka utan var i vattnet mest hela tiden under tiden vi var vid poolerna:-)
Våghalsig som han är hoppade han från kanter och simmade under vatten! Han tilloch med hoppade från 1:ans trampolin! Helt orädd! Dock fick jag inte detta på bild men han gjorde det!
Fångade bara på bild när han hoppade från kanten i bassängen!



Innan vi åkte ville Leo att vi skulle köpa ett par simglasögon till honom.  Trodde inte han skulle vilja ha på sig dom sen i vattnet men det ville han! Skulle ha dom hela tiden! Ser ju lite konstig ut i dom men han var nöjd:-)



Även Stella badade lite..



Kul när det finns lek i närheten med..






Bodde i varsin stuga men sprang imellan mest hela tiden!





Ena dagen började med lite sämre väder..beslöt oss då för att åka till ett busus i närheten!



Jag ansvarde för lilla Stella eftersom Leo for runt upp i olika rutshkanor och klätterställningar. Den biten får Crille ta:-)

På hemvägen stannade vi på donken och käkade..



När man är på semester finns inga tider att passa, sååå skönt! En av kvällarna var Leo uppe med oss sent! Vi vuxna tog oss lite gott att dricka och barnen roade sig med dans och spex!
Visade Leo en dansstil..ser ni vilken?!





Härligt att komma bort några dagar. Framförallt då man slipper alla "måsten" hemma..typ matlagning..
stannade på Mc Donalds på vägen hem här med. Blev en glass och rastning av barnen:-)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Hamnade på din blogg genom en länk från en annan blogg :) Såg i ett annat inlägg att du saknade kommentarer, och vet du vad, jag vet precis vad du menar! Jag har några läsare på min blogg men jag vet ju inte vilka eftersom det sällan är några som kommenterar. Så nu lämnar jag en liten hälsning här iaf! Jättemysig blogg, och erat hus är så himla fint! Är dålig på att följa bloggar, men ska försöka titta in här lite då och då :) Ha det bra! /Emelie

2011-07-25 @ 00:33:05
URL: http://fotamindag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0