Sommaraktiviteter!

Nu är det nedräkning för snart börjar Crille sin semester! Gud va härligt att ha fem (förhoppningsvis!) hela veckor tillsammans:-) Har en tripp inbokad och det blir till samma resemål som förra året, campingen i Halstahammar. Hoppas på bra väder för det är mest bad som gäller där:-) Sen ska vi ta dagarna sonm dom kommer. Göra endagsutflykter och bara NJUTA! Kanske att vi åker iväg mot västkusten i början av augusti. Beror på väder och vind!

Nu när barnen har semester från förskolan har vi hittat på en del roliga saker. I söndags var vi på Torpön och åt glass och lekte i lekparken..









I veckan har vi hunnit med både besök på landet och en hel del bad! Gäller att ta vara på dagarna:-) Till hösten ska jag börja läsa så det känns som om detta är min sista "längre ledighet". Har varit hemma sen Leo föddes så det känns ovant att inte ha det så framöver..njuter extra mycket av dessa dagar nu:-)

Igår blev det grill och båtfärd i Blåvik!









Känns att vi närmar oss semetern..har redan börjar tjuvstarta för barnen kom inte i säng förrän 22.30 (!) igår..
Men vi har inga tider att passa så så länge de är nöjda får de vara vakna!

Mina barn är tokiga i bär! När vi var hos min mormor och morfar häromdagen så var vi ute på en bärplockning..Leo stod och halsade hinken! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig då så har inga bildbevis:-)

Men det finns ju massa bär nu, framförallt smultron!
Igår länsade de Blåvik..






Ikväll hoppas vi på att komma iväg till Gränna för mat och mys. Bara det inte börjar regna..
De närmsta veckorna vill vi bara ha sol tack:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0