Trollunge:-)

Tyvärr så är min fina systemkamera på lagning..kommer ta minst tre veckor innan servicen är klar:-( Snyft! Typ min käraste ägodel! Fick dock en lånekamera med mig hem så jag har något att fota med. Men blir absolut inte lika fina kort som med min kamera..och vi som ska iväg på semester nu i dagarna..hade velat haft min käraste med mig då:-)

Men får nöja mig med lånemaskinen..testade lite med den hemma idag. Min lilla trollunge fick bli objektet!







Hon ser verkligen ut  som en liten trollunge med allt sitt hår! Det har blivit väldigt ljust nu under sommaren med..



Till min stora sorg (!) vill inte Stella ha några tofsar eller hårspännen! Så fort hon får känn av att hon har ett spänne i luggen drar hon bort det! Likadant med tofsar, de är inte heller populära!
Helst vill hon ha utsläppt med hela luggen i ansiktet:-)



Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad hon är lik dig Camilla. En liten kopia :)

Vi tar semesterdagarna lite som dom kommer, är troligtvist hemma nästa vecka om det inte blir göteborgsresa nån dag. Så vi måste se till o träffas.

Kram

2011-07-19 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0