Äntligen:-)

Som vi väntat på denna sol och värme! Idag har varit en riktig sommardag! JAG har tillochmed badat! Det ska mycket till att jag ska hoppa i. Men efter att kollat på tempen i poolen i Blåvik, som visade 28 grader, beslöt jag mig att ta ett dopp. Riktigt skönt faktiskt!

Leo gjorde inget annat än att bada denna eftermiddag! Fast han ville helst inte vara i ensam så antingen fick jag, farmor eller farfar bada tillsammans med honom:-)



Stella var inte lika sugen på att bada. Gick mest omkring och strosade..





Fasen va jag älskar sommaren. Har sagt det innan och säger det igen, ÄR INGEN VINTERMÄNNISKA! Känner mig typ depp när det är snö ute..
Bara att kunna sitta ute och fika är ju ljuvligt:-)



Eller bara springa ute i trädgården..





Hoppas nu att vi får samma värme när Crille har semester om cirka tre veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0