Återanvändning:-)

Ni som känner mig väl vet att jag är rätt glad i shopping! Speciellt kläder till barnen! Det är väldigt få plagg som jag sparat från Leo för användning till Stella. Dels för att jag gärna vill köpa tjejkläder respektive pojkkläder men även för jag inte tycker om "dassiga" kläder! Kostar ju trots allt inte så mycket att köpa några nya tröjor eller byxor. Ytterkläder däremot har jag några få röda som lillasyster kommer få ärva. Sen har man ju vissa favoriter. Letade fram en tröja som Leo hade som liten och som jag gillade väldigt mycket. En tröja som både en tjej och kille kan gå klädd i!

Här är Leo klädd i denna i nästan samma ålder som Stella..









Och häromdagen fick Stella ha på sig denna..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0