Hoppas på att få lite gjort under ledigheten:-)

Så underbart skönt med några dagars ledighet tillsammans hela familjen! Ska se till att hitta på skojiga saker ihop! Hoppas även på att få lite gjort här hemma. I dagsläget håller vi på med att färdigställa ett badrum. Det är kaklat och klart men finns ingen toalett, handfat eller badrumsinredning. Detta hoppas jag blir färdigt under dessa dagar:-)

Vi håller även på fixa med matsalsrummet..panelen och taket är på plats. Återstår en MASSA målning..






För att göra det lite roligare med all renovering var jag tvungen att ta hem tapetprover! Alltid lika kul att försöka få en bild av hur det kommer bli:-)
Tror jag redan bestämt mig! Har i alla rum på nedrevåningen tapeter från samma kollektion. De går i samma färg så det vill jag att även detta rum ska göra. Men har funderat på att ha lite marint i köket. Hittade då de perfekta tapeterna! Beiga med ett litet inslag av blått!



( de två beiga tapeterna som ligger till höger, bakom denna, har jag i de andra rummen!)

Fint med rutigt till bröstpanelen! Men som jag resonerat tidigare vill jag ha relativt diskreta väggar för att lätt kunna byta gardiner och annan inredning:-)

Nu hoppas vi att Crille är renoveringssugen så jag kan komma med ett inlägg efter helgen om vad som hänt:-)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0