Tre år med underbara Leo!

Idag fyller våran skatt 3 år! Minns dagen som igår då han kom! Eftersom han ville ut fyra veckor för tidigt var vi inte alls beredda på hans ankomst:-) Minns så väl att jag gick och la mig på fredagen, utan några känningar alls, för att sen i mitten av natten vakna av värsta ryggontet! Men trodde inte i min vildaste fantasi att förlossningen var igång!
Men Crille började läsa på internet (!) och vi beslöt oss för att ringa in till BB. Där sa dom att jag skulle ta en alvedon och lägga mig igen. Har hört av flera att det är en standard kommentar från dom! Gjorde som jag blev tillsagd men det hjälpte föga..Efter att varit vaken nån timma med samma onda i ryggen åkte vi iallafall in till Eksjö.
Tur var väl det! Öppen 10 cm så det var bara att klämma ut den llla rackaren:-)

Så för 3 år sedan låg jag på BB med en alldeles nyfödd Leo..







Han var så liten plutten! Som minst vägde han 2900 g..nu väger han 20 kg!! Haha!! Ätit upp sig lite:-) När han var nyfödd orkade han inte ens ammas så vi fick ge mat i flaska. Idag har vi barnsäkrat kylskåpet:-)






Grattis fina pojk på 3-årsdagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0