En helnlöjd Leo!

Igår hämtade jag ut ett paket med vårkläder från H&M. Paketet innehöll till Leos förtjusning en svampbob fyrkant T-shirt! Leo älskar att titta på svampbob på film:-) Så jag tänkte att han nog skulle bli överförtjust över en tröja med han på! Mycket riktigt, efter att han satt på sig den (gjorde han direkt när vi öppnat paketet!) VÄGRADE han ta av sig den! Sov tillochmed i den!

Var även och klippte Leo igår. Gick hur bra som helst. Frisören var så stolt över honom så han överröste honom med färg i håret:-)







SÅÅÅÅ stolt över tröjan...





Även om jag ogillar massa tryck på kläder får jag nog snart inse att Leo börjar bli stor och inte uppskattar ränder hela tiden:-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Han ser väldigt lycklig ut :)

2011-03-23 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0