Tio månader sedan Leo fick en lillasyster:-)

För tio månader sedan föddes lilla Stella och Leo fick en syster!
















Även om de kan bråka om leksaker och tjivas så märks det att de tycker mycket om varandra! Leo frågar ofta "var är stella" när hon exempelvis ligger i vagnen och sover. Eller om jag kommer själv och hämtar på dagis. Han är väldigt mån om henne och vart hon befinner sig:-)
På Stella märks det också att hon gillar när Leo är hemma!

Mina älskade barn! Ibland blir jag tokig på er när ni håller på att riva huset eller när ni bråkar om samma leksak:-) Men när jag hör er skratta högt med varandra då smälter jag!






Älskar er båda!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0