1 år går så fort!

Tänk att det gått ett helt år sedan vi fick lila Stella! Hon föddes den 5:e Maj år 2010 kl 17.29. Dagen började med lite molande värk i magen, men absolut inte någon värre smärta! Men eftersom det var en snabb förlossning med Leo valde vi att åka in till BB vid 14.30 tiden..tur var väl det!

Sista bilderna på magen innan tjejen valde att komma ut..



Måste erkänna att jag saknar att vara gravid. Har haft turen att må toppen under båda mina graviditeter. Skulle gärna göra om en förlossning med:-) Vi får väl se om det upplevs igen:-) Nu räcker det gott och väl att ta hand om två små knyten! Livet som 2- barnsmamma är en större omställning än vad man kan tro! Nu i efterhand kan jag inte förstå hur jag vissa stunder kunde tycka det var jobbigt att ha ett barn:-) Men det är underbart att ha syskon. Specielt nu när Stellis blir mer och mer lekfull och aktiv. Full rulle här hemma:-)

Satt och kollade igenom kort från när Stella var liten bebis. Kommer knappt ihåg hur hon såg ut! Kul att se den stora förvandlingen och utvecklingen som gjorts!

Tog fram några kort, nästan på dagen då hon blir en månad äldre.

Stellas första år i bilder..































Helt otroligt vad de förändras under ett år!
Först vid 4-5 månader tycker jag hon börjar bli sig lik! Då känner jag igen min älskade lilla tjej:-)

Kommentarer
Postat av: Josefine andersson

Grattis lilla Stella:)

2011-05-05 @ 09:30:19
Postat av: Sophia & Alice

Stort grattis i från oss:)

2011-05-05 @ 11:14:22
Postat av: Kristin & Maja

Grattis lilla Stella. Välkommen in i 1 års-gänget :)

2011-05-05 @ 16:02:45
Postat av: Emma & Lova

grattis stella och välkommen till livet på 2 ben! på 11 månaders bilden är hon helt sjuk lik dig. så himla söt! kram

2011-05-05 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0