Piraten Leo!

För några dagar sedan fick jag reda på att barnen skulle ha maskerad på förskolan! Fick lite lätt panik då jag absolut INTE hade några utklädnigskläder hemma:-) Stella var jag inte så bekymrad över eftersom hon inte fattar poängen med utklädnad men Leo däremot är ju väldigt medveten om vad som händer och sker!

Visste att han skulle vägra ha på sig massa dräkter eller peruker så det var ju uteslutet! Men till min lättnad internetshoppade jag fram en piratdräkt till honom. Eftersom lösa grejer, som svärd och liknande, antagligen bara skulle slarvas bort var ju denna dräkt (en pyjamas!!) perfekt!!

Provade denna kvällen innan maskeraden..



Dagen till ära fick jag på Leo en mustach och i nån minut en "bandana" på huvudet. Denna skulle han ABSOLUT inte ha sen..



Lite gladare utan huvudbonad:-)







Stella fick ett par söta rosa vingar på sig. Tyvärr fick jag inget kort på dessa eftersom de inte togs på förrän på förskolan! Men söt var hon oxå:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0