Det börjar ta sig!

Efter mycket slit och sökande efter vårat valnötsgolv gav vi upp! Fanns verkligen inte någonstans att få tag i!
Så vi fick helt enkelt tänka om. Bestämde oss då för ett jättefint skeppsgolv. Hur snyggt som helst! Och det passade faktiskt rätt bra ihop med det andra golvet:-)

På bara några timmar förändrades matsalsrummet totalt!



Nu återstår några lister sen ska vi tapetsera!! Wow vad roligt! Vet dock inte om jag ska ha dom tapeterna jag först bestämt mig för. Får bli ett besök på färghandlaren för en ny kik:-)

Har även gjort ett fynd. Var på IKEA och skulle köpa en stol till Leo, på något sätt drogs jag till fyndavdelningen ( brukar typ aldrig gå dit) och där i mitten stod denna stol till ett nedsatt pris. Så jag lämnade min kartong och klippte denna istället:-)



Så nu matchar den in bland alla mina kryss:-)

Kul att äntligen få piffa lite. Så fort tapeterna kommit upp ska här handlas gardiner och blomkrukor!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hallo, börjar se riktigt nice ut även i det rummet nu :)

2011-10-10 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0