Nu ska här pysslas:-)

I dagarna blev då tapetseringen i det näst sista rummet klart! Matsalsrummet. Endast köket som återstår nu! Blev verkligen ett helt nytt rum:-)

Då kameran inte visade tapeterna som dom verkligen såg ut tog jag en närbild så ni inte ska tro att jag valt gult!






Änsålänge ser det dock lite "kalt" ut..inga gardiner på plats och inget "piff" gjort..
Men är betydligt fräschare än vad det varit de senaste åren..



Även golvet blev helt ok trots att det inte blev samma som resten av huset..



Såhär i efterhand kanske vi hade valt att ha det nya golvet i hela huset. Kanonfint skeppsgolv:-)



Så fort jag får tid över ska jag fixa med gardiner och pyssel till fönstret!

Hade hoppats att detta rum skulle stå klart till min 30-årsdag som infaller om 3 veckor. Ser mycket lovande ut:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefint! :)

2011-10-16 @ 08:13:13
Postat av: Hanna

Fint har en annan fråga var har ni köpt alla era fönster ifrån? Tacksam för svar

2011-10-22 @ 20:17:17
Postat av: Christian

Fönstren är köpta hos K-rauta i Linköping för ett antal år sedan. Fabrikatet är Allmoge Fönster (http://www.allmogefonster.se).

2011-10-23 @ 10:20:38
Postat av: Hanna

Tack snälla då ska jag kolla det, dom va super fina gjorde sig bra på erat hus :)

2011-10-23 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0