Ont om tid..

Veckan som var och veckan innan dess var hektiskt kan man minst sagt säga! Började med att barnen blev sjuka i omgångar vilket innebar ett pusslande med vabbande mellan mig ocg Crille. Herregud vad det ställer till mycket när barnen blir sjuka! Givetvis var vi hemma med dom men det var lixom "fel" vecka att bli sjuk på! Jag hade två seminarier som jag var TVUNGEN att vara med på. Men vi hjälptes åt här hemma och löste det bra:-)
Veckan som var har jag typ bott i Linköping! Har haft ett grupparbete som skulle vara klart i fredags Tyvärr funkade inte gruppen så bra så vi har fått jobba arslet av oss! Kom hem 21.30 i fredags..men nu är det klart och det är sååå skönt! Bara en redovisning på onsdag sen kan jag släppa denna kurs. Skönt! Har klarat alla eximinationer hittills:-)

Så denna vecka ska jag göra minsta möjliga..försöka pyssla iordning det "nya" rummet! Köpa gardiner och blommor till fönstret..sånt där roligt!

Barnen mår bra nu och är som vanligt igen. Inget kul med gnälliga barn som inte äter..men nu känner jag igen dom igen:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0