4-årsfirande!

Så har Leo blivit så "gammal" som 4 år! Gud, minns det som igår då vi åkte in till BB helt ovetandes vad som väntade! Då Leo är född 4 veckor för tidigt hade vi inte i vår vildaste fantasi tänkt att han faktiskt var på väg ut den natten jag vaknade och hade ont i ryggen ( kom in till BB öppen 10 cm så jag hade nog rätt ont i ryggen!!)

Men det var en fantasktisk söt liten pojke som kom till oss:)


Stolt mor


Stolt far

Så idagarna fyllde alltså denna lilla skrutt år. Dagen började med sång och väcklning i hans rum. Han fick även några paket. Ett av dessa innehöll en T-shirt jag köpt. Då jag för tillfället har en son som är väldigt fascinerad av alla dessa actionfigurer ( hulken, spiderman, ironman och vad de nu heter) så var jag bara tvungen att köpa denna tuffa tröja ( finns även i kalsonger och dom fick han med)



På själva födelsedagen blev det bara lite firande. Jag och Crille tog med oss barnen till  Hätte och köpte glass sen åkte vi hem för lite paketöppning..



Dagen efter hade vi barnkalas. Jag tycker ju det är roligt att pyssla så gjorde fina godispåsar till alla barn:)



Och hade beställt en fin tårta till alla barn..



Den smaskades det på sen..



Så roligt att min "mammagrupp" fortfarande håller ihop. Alla dessa killar på bilden har jag känt sen de var bebisar. Så häftigt och mammorna till dessa är bland mina närmsta vänner idag. Åh blev nästan lite rörd nu:) Men det är underbart att ha så fina människor omkring sig!

Imorgon väntar ännu mer firande. Då blir det släktten som ska fira denna underbara 4 -åring:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0